Gå til hovedinnhold

Elektro Sex - nytelse med elektrisitet?

Elektro Sex - nytelse med elektrisitet?



"Er du gal?" Spurte jeg med forferdelse......"Sex med elektriske støt?"...
Mine tanker gikk med gru tilbake til barndomstiden og lek med å stikke ting inn i kontaktboksen på stua....noe jeg sluttet å gjøre ganske så fort som barn og  som har forplantet seg til å utøve ekstra forsiktighet ved å sette i kontakter til og med nå som god voksen. Sjokket, krampen og smerten jeg fikk som barn gir meg fremdeles gåsehud når jeg tenker over det..."Aldri i livet får du meg med på noe sånt....de som liker dette er ikke helt gode spør du meg" 
Og det var det....
Trodde jeg...
Min aller kjæreste kone er eier av en sexbutikk, eller erotisk butikk,  kall det hva du vil og jeg har de siste årene måtte være med å teste ut og prøve alle slags ting. Heldig i de aller fleste tilfellene skal jeg innrømme, en gang i blant skeptisk men i de fleste tilfellene har mine grenser blitt tøyet ganske lang må jeg nok innrømme og er egentlig ganske glad for det (egentlig kan det tilføyes: med mye glede :-) )
Å være forsøkskanin (også bokstavelig talt - se profilbildet) ved uttesting av pisker, padler, bdsm utstyr som gapestokk og bondage swing, sexmaskiner, dildoer, vibratorer,  penisringer, masturbatorer, potensmidler,  brystvorte klyper og pumper (!) og alle slags erotiske klær for både menn og kvinner som korsett, undertøy og lakk, lær og latex har jeg kommet over den første terskelen som var "nei aldri"....den andre som var "tja"....og den tredje som var "la gå da:vi lever jo kun en gang" ganske raskt (disse tersklene tok ca. 3 sekund å beseire for det meste).
Det er faktisk mye humor og kjærlighet inne i bildet når man er villig forsøkskanin - selv om det gjør litt vondt en gang iblant (noe som utrolig nok også kan nytes litt) er det for det meste veldig ok. Sexlivet blir i alle fall IKKE kjedelig! :-)
Men en har jo grenser! Og elektrisitet er en slik grense! eller?
Min kone fikk muligheten til å prøve det ut litt på en venninne...som etter ganske snart sa "ok...greit nok nå"
Det så jo ikke så ille ut syntes jeg...og jeg så at min kjære ikke hadde fått "testet" produktet nok enda. Plus: konkuranseinstinktet  i meg tok litt overhånd som det ofte gjør: "hva en kvinne kan - kan jeg også - like bra om ikke bedre!
Så før jeg visste ordet av det lå jeg altså på gulvet med fire gummilapper plastret på - 2 på magen og en på hvert lår og masser av tråder som endte opp i en liten svart plastikk boks i hendene av min kone - som smilte som et barn med et nytt leketøy.


Til å begynne med følte jeg nesten ingen ting....deretter følte jeg en lett "tapping" på hvert av plastrene....som om noen slo lett med en finger oppå plastrene. Etter hvert som hun skrudde opp styrken (hun liker å skru på knapper)ble tappingen hardere og mer intens. Denne powerboxen har programmer som går sin gang og det gikk i sirkler fra det ene stedet til det andre sterkere, mildere, sterkere høyre, venstre, høyre, rundt og rundt.....
Etter en god stund ble det litt for intenst og jeg måtte be henne stoppe - men ikke etter hun hadde testet hvert program og hver styrke. Det var utrolig intenst - ikke vondt - ingenting som minte meg på mine erfaringer med kontaktboksen hjemme. Det var til og med ganske opphissende å bli overlatt til en maskin for et øyeblikk. Til syvende og sist syntes jeg dette også var en topp erfaring.
Avslappende og stimulerende  samtidig - litt som en skarp massasje
Powerboksen bruker kun 2 AA batteri så det er jo ikke direkte farlig volage man har med å gjøre.
(Bør ikke brukes med pacemaker selvfølgelig)
Det finnes en hel masse med attributer/ekstrautstyr for el boksen
Vi har nå gått over til å teste ut den litt sterkere Rimba Power Box på 9 v. Den har vi ikke klart å prøve ut på mer enn halv styrke enda....men det er en annen historie.
Kan godt anbefale de fleste dette - elektro sex KAN faktisk være nytelse! :-)

Du kan kjøpe den hos madam-mims.no eller andre Norske erotiske butikker.

Bildet herunder er ikke oss men situasjonen ligner fordømt :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sex Maskin

Sex maskiner / Sex machine Sex maskiner er gode hjelpemidler for sexlivet. De kommer i alle størrelser, kvalitet og funksjoner. Her er noen av maskinene du kan finne hos madam-mims.no F-Machine sexmaskin Gigolo Stilig, elegant, sofistikert og sexy. Det er ikke ord du ofte ville brukt for å beskrive en maskin designet for å "knulle". Imidlertid har F-maskin laboratoriet i Storbritannia levert det som man tidligere trodde var umulig,  din egen personlige GIGOLO. Gigolo's kjølige blå nyanse, uthevet logo & synlige tause interne bevegelige deler - en sexy glatt mekanisk pounding for livet. Len deg tilbake og la din egen personlige Gigolo knulle deg til kraftige orgasmer er du ikke visste var mulig. Med en revolusjonerende og allsidig ny mono etappe system og trådløse fjernkontrollen, setter Gigolo en ny standard for brukervennlige, multi-vinkel moro. Designet for å være enkel, men allsidig, er Gigolo lettere og godt egnet til nybegynnere og h
Masturbatorer for han og henne Pipedreasm Extreme har kommet med en serie masturbatorer i Silikon "Fantaflesh - lifelike skin" som føles nesten ekte ut! Solide produkter ! (Her vi som følge av googles nye retningslinjer valgt å fjerne bilder av dukkene selv om dette ikke er nakenhet eller seksuelt innhold) Bare gjør et søk på madam-mims.no på "Fuck me silly" Her er en av dem Fuck me silly serien fra Pipedream : det beste man kan få !